loading...

TITOV KOLAČ - od kada sam dobila recept postao je i moj omiljeni.

Zasto naziv Titov kolac ja vam nebi znala objasniti ali znam da ga imam 15 god. u mojoj kuharici i divan je kremasti kolac..tko zna mozda je bio Titov omiljeni kolac a od kada sam dobila recept postao je i moj omiljeni..Probajte i vi..

Sastojci

 Biskvit:
  4 zumanjka
  200 gr. secera
  5 zlica hladne kafe
  100 gr.mljevenih orasa
  5 zlica brasna
  3 zlice ulja
  1 prasak za pecivo
  slag od 5 bjelanjaca


 Fill 1:
  400 ml. mljeka
  5 zlica brasna
  2 zumanjka
 Fill 2:
  230 gr. putera
  10 zlica secera
  100 gr. istopljene kuhinjske cokolade
  1 vanila secer(ili vanila extrakt)


Priprema

Težina:
Jednostavno
1
Odvojite bjelanjce od zumanjaca.
U bjelanjce dodajte 100gr. secera i izmiksajte sa mikserom.
U zumanjce dodajte takode 100 gr. secera i miksajte.Nakon toga dodajte  5 zlica hladne kafe,100 gr.orasa,5 zlica brasna,3 zlice ulja,1 prasak za pecivo i smjesu od bjelanjaca.
2
Stavite peci u zagrijanu pecnicu 200 C 20-25 min.
3
Fill:U 400 ml. mljeka dodajte 5 zlica brasna i 2 zumanjka i kuhajte uz neprestano mijesanje.
Fill 2:U 230 gr.putera(ostavite na sobnoj temperaturi) dodajte 10 zlica secera,100gr. istopljene cokolade i 1 vanilin secer.Ja sam dodala 2 zlice ruma.
Fil od putera dodajte u hladan fil od mljeka.
4
Na hladan kolac stavite fil i slag pjenu..


Izvor: coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar