loading...

Torta sa jagodama - jednostavna, ukusna!


Sastojci

     1 paket gotovih kora
     0,5kg jagoda
     0,5l slatkog vrhnja
     0,3dcl običnog jogurta
     100g šečera
     1 vrečica želatine 10 g
     1 rum šečer




Priprema

Težina:
    Jednostavno

    1

    E sad dolazi najbolji dio stariji nevoli voče u kolačima a mlađi pita kaj je samo to za kolač

Posluživanje

Kupila sam gotove kore ,a može se i ispeči domači biskvit .                                                                   Jagode sam prokuhala sa 100g šećera jer su još kisele a mi volimo slatko,                                         Rastopiti želatinu prema uputama ,                      
Izmiksati slatko vrhnje ,dodati jogurt i ohlađene propasirane jagode sa želatinom . i pustiti da se malo stvrdne ,      
Filati biskvit oko kojeg se stavi obruč i ostaviti u frižideru da se stvrdne .                                               Ostavila sam trečinu šlaga za premazivanje torte
U jagode sam dodala rum šečer                   



izvor : coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar