loading...

PLAZMA TORTA! TAKO SAVRSENO I UKUSNO!

Svaki moj boravak “kod mojih” prodje u velikom stilu,sa puno hrane.Takodje,meni pruza priliku da uzivam u spremanju onoga sto zaista volim.A ovo je apsolutno po mom,i naravno, kao i uvek u slicnim situacijama po zelji mog brata.

SASTOJCI
Kora:
5 belanaca
5 kasika secera
5 kasika mlevenog plazma keksa
FIL
15 zumanaca
250 g +4 kasike secera
1/2 l mleka

2 pudinga sa ukusom slatke pavlake
375 g maslaca/margarina
ostatak od 300 g plazma keksa
100 g bele cokolade

I JOŠ
4 krem slaga sa ukusom vanile



PRIPREMA
1.
Iz pakovanja od 300 g mlevenog plazma keksa odvojite 15 ravnih kasika za 3 kore, ostatak sacuvajte za fil.
2.

Umutite belanca, dodajte secer i mlevenu plazmu pa ispecite kore na 200 stepeni oko 20 minuta.
3.
Za fil na pari skuvajte zumanca sa 250 g secera, posebno skuvajte pudinge u mleku sa 4 kasike secera.Kada se filovi ohlade umutite ih sa margarinom ili maslacem, dodajte ostatak plazma keksa i rendanu belu cokoladu (ja sam ovog puta stavila obicnu mlecnu cokoladu)
4.
Po uputstvu na kesici umutite slag pa filujte tortu kora- fil-slag


izvor : coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar