loading...

Hrvatska makovnjača!

Od makovnjače očekujem obilje maka, te sam od jedan obični recept za
makovnjaču,preoblikovala da to i doslovno bude obilje maka.



Sastojci

Tijesto
1 vrećica suhog kvasca
400g brašna mekanog
50g šećera
2 jaja
80g rastopljenog maslaca
1/8 litre mlijeka
malo soli
korica od pola limuna


Nadjev

400g samljevenog maka
150g šećera
1 vanil šećer
4 žlice meda
1 dcl mlijeka
1 žličica cimeta
ribana kora od jednog limuna
50 g grožđica



Priprema

1. Kvasac i žličicu šećera otopiti u 5 žlica mlakog mlijeka, ostaviti na toplom 15 min.
 Brašno prosijte u posudi dodajte sol, jaja šećer preostalo mlijeko rastopljeni maslac i
uzdignuti kvasac i dobro izmješajte.Tijesto pokrijte krpom i ostavite na toplom mjestu
50 min.
 Kad se digne podijelite ga na dva dijela.
 svaki dio posebno stavite na pobrašnjenu dasku i razvučete na debljinu 1/2 cm
namažite polovicom nadjeva, zavijte, položite na namašten lim i ostavite još 10 minuta
da se diže.
 Namažite ih jajetom i pecite u štednjaku na temperaturi od 200¨ 40 min
2. Nadjev
 Izmješajte mak, šećer, vanil šećer, med, cimet i ribanu limunovu koricu.Mlijeko stavite
da prokuha i njime prelijete mak i dobro promiješajte.Dodajte grožđice i ohladite.
3. Kad izvadite makovnjaču iz pećnice prekrijte ju navlaženom kuhinjskom krpom i tako
nek se ohladi, korica će biti meka i soćnija


Posluživanje
 Hrvatska makovnjača!
Možda mi je mama često davala mak kad sam bila dijete pa sam sad navikla pa mi maka
nikad :dosta



www.coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar