loading...

KOLAČ KOJEG ĆETE PRAVITI BAREM JEDNOM SEDMIČNO NEMA PEČENJA, A UŽIVAT ĆETE U SVAKOM ZALOGAJU...JA JESAM

SASTOJCI
jedne gotove kore za rozen-tortu
Vanili-krema
1,5 l mlijeka
4 vrećice pudinga od vanilije
10 jušnih žlica šećera
25 dkg margarina
25 dkg šećera u prahu
naribana korica jednog limuna
Voćna krema
25 dkg jagoda
3 jušne žlice šećera
3 dcl vode
1 vrećica pudinga od vanilije
sok jednog limuna
ako ne radite djeci savršeno bi se uklopilo pola dcl nekog finog voćnog likera
Šlag za premazivanje
2 dcl slatkog vrhnja
1 dcl kiselog vrhnja


PRIPREMA
Dakle,da se bacimo na posao !
Od 1,5 l mlijeka dio odvojite u posudicu sa 4 vanili-pudinga,a u ostatak mlijeka stavite 10 žlica šećera i stavite kuhati
Kada mlijeko zavri umiješajte onaj dio mlijeka u kojem su pudinzi i kuhajte dok se puding ne zgusne(3-4 min.)
Stavite hladiti.
Nemojte čekat da se skroz ohladi nego u mlaku smjesu umiksajte 25 dkg margarina,25 dkg šećera u prahu i naribajte koricu jednog limuna.
Prva krema je gotova
Sad se možemo bacit na izradu voćne kreme
Ja sam imala svježe jagode zato jer moja princeza voli baš jagode ,ali da je bilo po mom guštu to bi bile višnje u koje bi dodala malo likera od višanja ,ali tako ću jednom drugom prilikom …ova je torta bila za moju princezu
Očistite jagode i narežite ih na ploškice,dodajte 3 žlice šećera ,sok jednog limuna i stavite na laganu vatru.
Kada jagode počnu ispuštat sok i kada se sav šećer rastopi uzmite štapni mikser i izmiksajte ih tek toliko da nestanu oni malo veći komadi ,a da baš ne napravite pire od jagoda.
U posebnoj posudici izmiješajte 3 dcl vode i jednu vrećicu vanili-pudinga i tu smjesu ulijte u jagode ,miješajte par minuta i maknite sa vatre
I druga krema je gotova.
Sada vam slijedi čisti “piece of cake” tj.mazanje kora.
Ja sam imala kupovne,al vjerujem da ima vas koje znate te kore i same napravit. Kad sam vidjela kako su to tanke kore ,ja sam se u trenu predomislila oko kućne izrade.
U mom je pakiranju bilo 10-tak kora. Mažite ih tako da na svaku treću koru namažete voćnu kremu…znači 3-6-9-mažite voćnom, sve ostale kore uključujući i zadnju premažite vanili-kremom.
Ostavite kolač da se dobro stisne do sutra ….meni je bio malo pre nizak pa sam ga prerezala po pola i stavila polovice jednu na drugu.
Izmiksala sam 2 dcl slatkog vrhnja u koji sam pred kraj miksanja dodala 1 dcl kiselog vrhnja. Uvijek u šlag dodajem kiselo vrhnje jer mi odgovara taj blago kiselkasti okus….ne sviđa mi se onaj slatki,slatki okus šlaga
Tortu ukrasite kako želite. Ja imam dvije lijeve po pitanju ukrašavanja pa je to u mom slučaju bio samo šlag!


izvor : coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar