loading...

ONA JE BILA PRAVA LEPOTICA, ALI IZ NEKOG RAZLOGA JE IPAK ODLUČILA....

Ona je bila prava lepotica, ali iz nekog razloga je ipak odlučila da bude sa mnom. Zavolela me je iskreno i od srca je želela brak. Ja sam nizak, proćelav, često imam problema sa težinom. Jedino što sam duhovit i to sam koristio da bih osvajao žene.


Na moju radost, upalilo je i sa mojom suprugom.
Nisam želeo da je izgubim, obožavao sam njeno telo, njeno lice, grudi, izvajane noge, svaki delić njenog tela. Osećao sam se dobro kada sam s njom, da je dodirujem, ludeo sam od požude čim joj priđem. Bila je savršena u svakom pogledu. Jedini problem je u tome što nemamo puno toga zajedničkog. Mi smo već dugo u braku, tačno 12 godina, tako da je ovo o čemu pišem bilo davno. U međuvremenu smo dobili dvoje dece, a telo zbog kojeg sam nekada bio spreman da poginem je nestalo. Ugojila se sigurno 30 kilograma. Ponekad se toliko iznerviram što se ugojila da počnem da udaram pesnicom o zid. Znam da nije ona sasvim kriva i da porođaji mogu da pokvare ženi liniju, ali ipak, smeta mi. Osim što je nekada bila lepa, ona je i dobra osoba, što je retkost, i naravno da joj to što osećam ne bih rekao u lice. Međutim, osnovni razlog zbog kojeg sam se zaljubio u nju je nestao.
Osećam kao da sam zarobljen pored nje i svestan sam da sam površan, pogotovo imajući u vidu kako ja izgledam. U poslednje vreme sve više gledam druge žene i fantaziram o sek*u sa njima. Ne mogu da prihvatim to da nikada više u životu neću imati žestoki se*s sa prelepom ženom.


Kad bismo bar moja supruga i ja imali o čemu da razgovaramo, bilo bi mi možda lakše, ali kao što rekoh, nemam puno toga zajedničkog. Sada čak razmišljam o mojoj bivšoj devojci, koja ni blizu nije bila tako dobra ženska kao moja supruga. Ostavio sam je zbog sadašnje supruge i sada mozgam o tome da li je to bila najveća greška u mom životu. Pitam se: da li sam budala što sam
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar