loading...

Jedan jednostavan, lagan i osvježavajuć kolač za vruće ljetne dane

 Sastojci

    BISKVIT
    4 jaja
    6 žlica šećera
    10 žlica brašna
    2 dcl ulja
    prašak za pecivo

    FIL
    jabuke
    1 L vode
    6-10 žlica šećera (po želji)
    3 pudinga od vanilije
    šlag


 Priprema

    1.

    Izmiksati jaja i šećer. Zatim dodati brašno, prašak za pecivo i ulje te sve zajedno izmiksati.

    Lim za pečenje pouljiti i pobrašniti da se biskvit ne zalijepi, izliti smjesu i peći na 180°, 15-20 min.

   

    (pekla sam u pravokutnom limu dimenzije 34x20)
    2.

    Jabuke očistiti, izrezati na ploške ili kolutiće te ih kuhajte 10-15 min. Moraju omekšati, ali opet pazite da se ne prekuhaju i raspadaju. Vodu u kojoj ih kuhate možete zasladiti, ja sam dodala malo šećera jer su mi jabuke bile kiselkastije. Skuhane jabuke posložite po hladnom biskvitu.
    3.

    Pudinge i šećer skuhati u litar vode po uobičajenom postupku, odnosno po uputama s vrećice.

    Ako želite tanji sloj možete i 2 pudinga u nešto više od pola litra vode. Također, možete ga skuhati u ovoj vodi u kojoj su kuhane jabuke. Tada će i puding poprimiti aromu jabuka. Ja sam ovaj put stavila pola litra vode od jabuka, te pola litra čiste vode.

 
    *jedna napomena -ako kuhate puding u vodi od jabuka pazite na šećer.. ukoliko dodate šećer pri kuhanju jabuka ne trebate dodatno stavljati kad budete radili puding.. jedino ako ga kuhate u čistoj vodi onda zasladite.


    4.

    Vruć puding prelijte po jabukama i ostavite da se ohladi.

    Kad se ohladi premažite šlagom. :)
    5.

    **Ako radite kolač s bananama nije potrebno kuhati, samo ih izrežete na kolutiće, posložite i prelijete pudingom. Meni još draže nego s jabukama.

    Također, možete staviti drugi okus pudinga - dobra kombinacija su banane i puding od jagode.**

Preuzeto sa: www.coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar