loading...

Bijeli kolač s kupinama i kokosom

 Sastojci 6 osoba

    Kokos podloga
    2 bjelanjka
    3 žlice šećera
    3 dcl kokosova brašna

    Bijeli biskvit
    6 bjelanjaka
    2 dcl šećera
    naribana korica limuna
    1dcl ulja
    1 dcl mlijeka
    4 dcl brašna
    1 prašak za pecivo


    2 dcl kupina

    Voćni žele
    4 dcl voćnog soka od kupine ili nekog miješanog bobičastog voća
    1 puding vanilin Dolcela
    1 źlica šećera (potrebna za izradu pudinga)

 Priprema

    1.

    Upalite pećnicu na 160*C.U srednje veliku tepsiju stavite papir za pečenje.Ili je namastite i pobrašnite.Odvojite bjelanjke od žutanjaka.Istucite snijeg od bjelanjaka,dodajte pomalo šećer ,tucite dok se ne otopi,te dodajte kokosovo brašno.Tu smjesu stavite u tepsiju.Ako ide teže ,pomozite si rukom,žlicom.Stavite na kratko u pećnicu,da se malo zasuši.Oko 5-7minuta.
    2.

    Kupine proberite,operite,ocijedite.Umutite biskvit.Opet odvojite bjelanjke od žutanjaka .Istucite snijeg od bjelanjaka,dodajte pinku soli,ribanu koricu od limuna.Pomalo dodajte šećer.Kad se šećer rastopi,dodajte ulje,te brašno s praškom za pecivo i mlijeko.Ovdje možete odstupiti od navedene količine šećera.Moje kupine nisu slatke pa sam se vodila time.Na kraju gotov biskvit treba biti gladak i srednje gustoće.To pišem samo zato jer sam imala problema s brašnom  u jednom kolaču.Zato sam ovdje pomiješala oštro i glatko brašno.Ako koristite jedno,onda uzmite glatko.
    3.

    Na kokosovu podlogu poredajte ovlaš kupine ,prelijte s pola biskvitne smjese,pa opet kupine i ostatak biskvita.Kupine malo uvaljajte u šećer.Na ovaj način kupine ne potonu na dno

    .Pecite oko 40minuta na 170,160*C.To može biti i manje.Ovisi o pećnici.


    4.

    Ja sam napravila obični voćni žele za ukras.U 4dcl voċnog soka od kupine ili miješanog bobičastog voċa(taj lakše nađete),skuhala sam puding od vanilije.Ako ne volite puding koristite gustin.Ako ne volite žele napravite čokoladnu glazuru-bijelu ili tamnu.Ili pred samo posluživanje pospite cukrom u prahu.
    5.

    Napomena:Od žutanjaka umjesite tijesto za juhu,dodajte ih na pečenu papriku,itd.Iskoristite ih.

Preuzeto sa: www.coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar