loading...

OVA TORTA SE BRZO PRAVI A TAKO MALO SASTOJAKA IDE DA JE GREHOTA A NE PROBATI JE....

Sastojci
Biskvit
100ml ulja
100ml vode
20 gr kakao praha
5 jaja
100 gr prah secera
100 secera


150gr brasna
Krem
1l slatke pavlake
250 gr cokolade
50 ml ruma
Po zelji (ja licno nisam koristila dolje navedene sastojke)
400 gr nugat mase

Priprema
1.
Biskvit:
2.
Vodu i ulje staviti na vatru cim vidite da ce zakuhati skloniti sa vatre umjesati kakao prah i intenzivno izmjesati.Ostaviti da se ohladi.
3.
U jednoj posudi dobro umutiti: zumanca sa prah secerom, u drugoj posudi belanca sa kristal secerom.
4.
Zatim lagano spojiti belanca i zumanca i dodati prohladjenu mesavinu ulja, vode i kakaa,
5.
zatim lagano dodati brasno koje ste predhodno prositali 3 puta (da bi tjesto bilo vazdusastije)!.
6.
Peci u kalupu za torte srednje velicine oko (24cm) iz tri puta tako da dobijete tri biskvita koja kasnije prerezete vodoravno tako da ce te imat 6 biskvitnih kora. (ovaj put sam ispekla sve od jednom pa sam prerezala uzduzno i onda vodoravno 3 puta da bi dobila 6 kora posto sam zurila)
7.
Krema:


8.
Prokuvati pavlaku i cokoladu, mjesati dok se krem ne izjednaci, skloniti sa vatre i dodati rum, Krem staviti u frizider da se dobro ohladi.
9.
Strogo preporucujem pravljenje krema navecer i sutradan ga samo izvaditi iz frizidera i umutiti jer treba da bude bas leden,
10.
Dobro ohladjen krem mutiti mikserom dok ne dobijete bledunjavu gustu smjesu za mazanje, pazite da ne pretucete krem jer ce se pretvoriti u mrvice.
11.
Kalup u kojem ste pekli oblozite celofanom (najlonom za zamotavanje sendvica itd) stavite prvu koru-kremu i tako redom dok ne potrosite sav materijal, nafilovanu tortu  ostavite da se dobro ohladi.
12.
Kasnije preokrenuti na tacnu i ukrasiti po zelji, za ovu tortu na slici ja sam koristila slag i napravila krugove od nutelle zatim povlacila jednu liniju ka sredini pa drugu od sredine prema vani, Naj jednostavnije a izgleda ljepo!
13.
Jos jedna Ana za moju snahu
Posluživanje
Torta se moze preliti sa nugat masom, otopljenim eurokrem blokom u koje ste dodali 150gr bjele cokolade…
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar