loading...

MAMIN DŽEM OD JAGODA : RECEPT JE TOLIKO JEDNOSTAVAN I UNIVERZALAN DA GA MOŽETE KORISTITI I SA OSTALIM VOĆEM


Nekad je mama radila fini džem od jagoda koji sam ja jako voljela, al me malo znalo živcirat što mi jagodice ispadaju iz palačinki, a sokić mi se cijedi niz ruke... Ah... djetinjstvo... No uglavnom, po meni bi to bilo 'slatko', jer džemovi ipak drugačije izgledaju, al tako ga je ona zvala, pa ću i ja... ;)
Sastojci

    1,5kg očišćenih sitnijih jagoda

    800 g šećera


Priprema

    Jagode očistite od peteljki i operite.
    Pospite šećerom i stavite u frižider preko noći.
    Zakuhajte jagode i kad se smjesa počne pjenit, skidajte postepenu tu pjenu s površine.
    Nakon nekih 50ak minuta pjena će nestati, a ova poslastica biti će gotova.

    Vruć džem lijevajte u vruće tegle (zagrijane u pećnici na 100°C nekih 30 minuta) i zatvorite.
    Pustite da se lagano hladi, pa uživajte...

Posluživanje
Poslužite kao preljev s palačinkama, sladoledom, cheesecakeom....
Ma kako vam želja... samo uživajte!!! :)

Meni je od ove količine ispalo 5 manjih teglica.


Izvor:  www.coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar