loading...

BABURE PUNJENE SIROM

Zadnjih godina se nešto čudno događa, što bliže jeseni paprika sve gora…pretprošle godine sam tako ostala bez zimnice :D … zato od prošle godine tu boljku lečim na sledeći način…kad nađem lepu papriku pravim zimnicu…ma nebi bilo ništa od toga da mi podrum nije hladan :) ... znači svi koji nemaju hladne podrume neka čekaju još malo, a vi ostali…..navali narode :)
  i sada čekam da “legne”
Sastojci
za 2 tegle od 3 kg
1,5 kg sitne babure
1,5 kg mlađeg sira
3 l mleka
3 kašike soli
plastika za pritiskanje paprike

Priprema
1.
Baburice oprati i očistiti od peteljki i semena.
2.
Sir izdrobiti, najbolje je kad to utadite rukama onako malo drubo, lepše bude nego kad kupite drobljeni.
3.
Neko u sir dodaje začine a ja najviše volim ovako “klot” varijantu.
4.
Dok su vam ruke još u siru napuniti paprike sirom, meni najlakše rukom, onako što bi se reklo domaćinski ovako
5.
Kad ste to obavili, sad možete oprati ruke :) napunite tegle paprikama ređajući ih uspravno, po malo ih sabijajući da bi bolje stajale kad omekšaju od soli i mleka.
6.
Mleko skuvati i posoliti pa kad se malo hladne čisto da nije direktno sa vatre naliti paprike njime
7.
Tako nalivene tegle pokriti gazom i ostaviti nezatvorene na nekom čistom i prohladnom mestu.
8.
Nakon 2 dana paprike naliti sa još malo posoljeneog vrućeg mleka, jer će u međuvremenu one deo upiti, sačekati da se ohladi i zatvoriti tegle.
9.
Čuvati na hladnom mestu jer mleko hoće da se pokvari.
10.
Za jelo su spremne posle mesec dana.
Posluživanje
Ja ih nevolim ljute kao što se obično prave sa somborkom, a volim paprike sa sirom, pa sam posle 2-3 godine eksperimentisanja došla do ovog recepta sa baburama, i to je ujedno i jedan od razloga za klot varijantu, manje su šanse da se pokvari, nego kad se dodaju razni dodatci u sir.
Prijatno!


Izvor: coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar