loading...

Ružica ili Đul pita stari recept nasih baka: Pravi užitak iz davnina !

Stari recept iz knjižice recepata koje je davno izdavao časopis "Svijet". Jako slično baklavi a nekako mi se čini i jednostavnije. Baš smo uživali u ovim slatkim roladicama.
Sastojci:

    1/2 kg kora za savijače
    250 grama mljevenih oraha
    250 grama maslaca
    grožđice po želji
    Preljev:
    400 grama šećera
    3 dl vode
    1 limun


Priprema:

    Rastopite maslac pa prve četiri kore namažite svaku posebno i složite jednu na drugu a četvrtu koru posipajte orasima i zarolajte. Nakon toga slijedeće 4 kore. Ja sam imala u pakiranju 12 kora pa su mi ispale 3 štruce. Štruce izrežite na oko 3 cm širine. Maslacem dobro namažite tepsiju.
   
    Poslažite u protvan ali nek vam bude zgusnutije poslagano nego što je meni. Pecite oko 40 min. dok ne porumeni. Zakuhajte vodu sa šećerom pa u to dadajte ploške limuna i vruć kolač dobro natopite sa preljevom i ostavite da upije.
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar