loading...

MAĐARSKA ROLADICA..FINA,JEDNOSTAVNA ROLADICA TAKO MIRISNA I UKUSNA.. GOTOVA ZA TILI ČAS ZA 20 MINUTA

Nisam imala namijeru postavljati ovaj recept,ali vas je puno pitalo,pa evo,samo za vas. Pitali ste me zasto se ovako zove?!..ne znam!!..Pitacu nekog Madara da mi odgovori:))))...pa cu vam javiti:)))
SASTOJCI
BISKVIT:
500g. mljevenih keksa,petit,plazma,albert po ukusu
2 vrhom pune zlice kvalitetnog kakaa ili cokolade u prahu
100g. secera
1 vanilin secer ili par kapi ekstrakta vanille
300ml kave

KREMA:

2 zumanjka
150g. secera u prahu
1 vanilin secer ili par kapi ekstrakta vanille
50ml. likera rum,vanilla burbon,cokolada po ukusu
150g. maslaca ili margarina za kreme i kolace



PRIPREMA
1.
Izmijesajte sastojke za kremu.
2.
U zdjeli rukama izradite sastojke za biskvit,te ga valjkom razvaljajte na prozirnoj nauljenoj foliji,podlozi.
3.
  Nadjenite bisvit kremom,i smotajte u roladu.Ohladite barem sat-dva prije posluzivanja.
4.

Po zelji ukrasite kakaom,cokoladom u prahu,cokoladnim mrvicama ili ribanom cokoladom.
Posluživanje
MOJ MALI SAVJET:
U orginalnom receptu se zumanjci ne kuhaju,s obzirom da je ljeto..ja sam ih sa secerom i vanilin secerom,kuhala na pari,kad su se zgusnuli,ohladila sam i pommijesala sa pijenasto umucenim maslacem i likerom...a vi po zelji..
u receptu ide crna kava,ja sam koristila Nescafe 3in1 Classic..


http://www.coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar