loading...

BIJELA PRINCEZA - Okus je famozan, poseba

Sastojci
Tijesto 50dag brašna
25dag maslaca
5 žlica šećera
1 prašak za pecivo
vrhnja po potrebi
2 jaja
Nadjev 7dcl biljnog vrhnja za šlag
35dag bijele ćokolade
1/2 želatine fix


Priprema
1.
Prosijati brašno dodati mekano maslo i rukama pomješati sa brašnom.Dodati jaja,šećer,vrhnje po potrebi.Lipo izraditi tjesto,zamotati ga u prozirnu foliju i spremiti u hladnjak na 1h.Podjeliti na 4 jednaka dijela(ja ih izmjerim)i tanko razvaljati(izmjeriti stijenke tepsije i toliko razvaljati našta više)nemojte da vam poda ispod stijenke tepsije jer se iskrivi cijela kora.
2.
Svega par minuta peći naka ostane svijetla.Bolje je izvadite ranije nego kasnije,jer kora i kad se izvadi iz rerne ona se još peče 1-2min.od svoje topline koja je ostala u njoj.Soga se ne bojte da je sirova.
Svaku pečenu koru pokriti krpom i poklopiti tepsijom da se izravna.
3.
Slagati kora, krema,kora itd.Zadnju koru nemojte odmah mazati, stavite preko foliju i poklopite nečim da ne ostanu šupljine između kora, neka se malo stisnu.Fil će biti ni rijedak ni gust taman da kore popiju dio i ostanu mekane.Nadjev za gornju koru koji se već malo stegao,na pari otopite da bude rijedak polijete po kolaču.Nemojte odmah stavljati u hladnjak neka kore omekšaju prije nego se nadjev skroz stegne.
4.
Nadjev:Vrhnje zagrijati do vrenja ugasti vatru staviti čokoladu i miješati.Pustiti hladiti,ohlađeno staviti u frižider na par sati.Ja sam stavila malo u ledenicu,neznam iz kojeg razloga bijela čokolada se sporije steže od tamne.Kad se malo zgusnilo umiješala sam želatinu mikserom dobro izradila.Koristila sam čokoladu iz Lidla meni je odlična.


izvor : coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar