loading...

DANAŠNJI RUČAK MALO DRUGAČJI ALI IPAK ODLIČAN...MUŽ KAŽE MENI JE OVA PITA ZAKON

Recept sam našla u jednom malom kuvaru, isprobala ga i mogu vam reći da je odličan!!!

SASTOJCI
150 g praške šunke, ili neke druge ( može i parizer)
150 g kačkavalja, ja sam stavljala trapist
150 g kiselih krastavčića
3 jaja
1/2 čaše ulja
1, 5 čaše mlijeka ili jogurta, ja sam stavila oboje popola
1,5 čaše brašna
1/2 kesice praška za pecivo
so po potrebi


PRIPREMA
Isjeckati šunku, sir i krastavce.Umutiti jaja, dodati so, brašno, ulje i jogurt ili mlijeko. Dodati pecivo,
sjeckane namirnice i so po potrebi.Izručiti u pouljenu tepsiju i peći. Peći dok ne porumeni na200 stepeni. Služiti uz jogurt ili pivo. Ja sam radila duplu mjeru i pekla u plehu od električnog!


izvor : coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar