loading...

Mene su ove bombice oduseeevile, preeeukusne, lagane za pravljenje i vrlo neobicnog sastava...

Sastojci
2 pakovanja pudinga od cokolade (u
prahu)
1 zumance
2 supene kasike ruma

2 supene kasike vode
50 gr secera u prahu
50 gr putera ili margarina
kokos, mleveni lesnici, mleveni
orasi…


Priprema
1. Zicom, pomesati secer u prahu sa zumancetom, rumom i vodom. Tu smesu skuvajte na
pari, kada vidite da ostaje trag u serpici, gotovo je. Odmah, u vruce, dodajte puter ili
margarin i puding U PRAHU (znaci, ne treba kuvati puding). Dobro promesati zicom
sastojke, bice dosta lepljivo, ali tako i treba..ostavite u frizider na sat, sat i po.

Oblikovati bombice (jako se lepo rukom oblikuju, tu necete imati nikakvih problema).
Mozete ih uvaljati u kokos, mislim da bi bile lepse da sam ih uvaljala u mlevene lesnike,
ali nisam ih imala, i ovako su vise nego ukusne. NAPOMENE: Povremen proverite gustinu
smese, dok se hladi, meni je trebalo sat i 15-20 minuta, da mogu sasvim lepo da
oblikujem bombice. Jos jednom..puding se dodaje u prahu, ja bih preporucila Dolcelin,
cokolada premium, jer je savrsenog ukusa.



Bombice cak i ne morate drzati u frizideru,
ne mogu vam opisati taj ukus..kao najlepse trufles. Sledeci put cu probati sa vanil
pudingom i uvaljati u pistace :)! E, da..od ove mere se malo bombica dobije, ja sam
napravila 21 malu kuglicu, znaci..obavezno duplirajte sastojke, jer cete biti odusevljeni
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar