loading...

U BRAKU SAM NEŠTO VIŠE OD DVJE GODINE I ŽIVIMO U PORODIČNOJ KUĆI...

U braku smo nešto više od dvije godine i živimo u porodičnoj kući mog muža. U zadnje vreme često vidim svekrvu da se dopisuje, kucka po mobitelu i laptopu. Predpostavila sam da se dopisuje sa nekim likom.


 Inače njen muž, otac mog supruga joj je umro pre godinu dana i zbog toga me je jako interesovala istina pa sam nekako došla do njene šifre na fejsu i videla da se tu da se zaista radi o “švaleraciji” i to ne sa bilo kime već sa rođenim bratom njenog pokojnog muža. Sve to sam skrinovala (slikala) za one koji neznaju. Razmišljala sam da li da to kažem mužu pošto je on mnogo voleo svoga oca i znam da bi ga to sve jako potreslo, ali rešila sam da o tome ćutim i kad već imam tu informaciju o njoj da to preokrenem u svoju korist.


Kada smo ostale same rekla sam joj da sve znam i da imam kopije svih njenih poruka sa njenim deverom i da ću sve reći njenom sinu ako mi ne bude, odnosno ne budu novčano svakog meseca plaćali 200-300evra, koliko mi kada bude trebalo. Ja sam domaćica i svo vreme sam u kući, ne radim i samo brinem o deci a volela bih imati neke pare da kupujem sebi garderobu pošto muž ne ulaže u mene ništa. Ne smatram da sam loše postupila jer da nju nije zasvrbela, ili da je našla nekon “Normalnog” JAHAČA ništa se od ovoga ne bi ni desilo.
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar