loading...

Domaći jastučići s orasima - starinski,jako fini,prhki,domaći keksići!

 Sastojci 10 osoba

    sastojci za prhko tijesto s orasima
    150g. maslaca,margarina ili domaće masti
    3 manja svježa žutanjka
    50g. šećera u prahu
    1 vrećica Vanilin šećer Dolcela
    100g. mljevenih oraha
    sok i korica od pola limuna
    280-300g. Glatkog brašna Podravka+ za radnu površinu

    punjenje
    džem,marmelada po ukusu
    šećer u prahu i vanilin šećer za ukrašavanje



 Priprema

    1.

    priprema prhkog tijesta s orasima

    u posudi dobro umutite masnoću(maslac,margarin ili mast)neka bude sobne tdmperature.dodajte jaja(žutanjke)mljevene orahe,šećer,vanilin šećer,koricu i sok od limuna,sve sastojke,lagano zamijesite dodavanjem brašna.
    2.

    kompaktno izmiješano tijesto,razvucite na prst debljine(1/2cm. otprilike).vadite manjom čašicom,ili modlicom(ja sam u oblik-jastučića).složite na lim za pečenje,ostavljajući prostor,jer iako nema  praška za pecivo,a niti što slično,za dizanje tijesta,narastu,(jer čini mi se da "posao dizanja" uspješno odrade sok od limuna i žutanjci).
    3.

    pecite na suhom limu,na 180 stupnjeva,-15-ak. minuta.vodeći računa da ostanu što svjetliji.

    pečene,još malo ostavite da se prohlade.
    4.

    spajajte po dva,džemom,marmeladom po vašem ukusu i svaki spojeni keksić uvaljajte u prah-šećer zamirisan s jednom vrećicom vanilin-burbon  šećera.
    5.

    presjek,znam,da mnoge interesira,odličan spoj,finog prhkog tijesta s orasima i lagano,osvježavajućeg punjenja s mojim domaćim,ovosezonskim,džemom od drena.



Posluživanje

ja sam punila sa mojim domaćim džemom od drena,a vi možete po želji i ukusu...poslužite tople keksiće ,jer se mogu odmah jesti,a odlični su i drugi-treći dan,uz šalicu toplog čaja ili nekog vama omiljenog toplog napitka,uživajte!

Preuzeto je sa: www.coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar