loading...

Torta banana bajka - veoma ukusna!

 Sastojci 10 osoba

    Kora
    9 jaja
    9kasike secera
    9kasika mlevenih oraha
    3kasika brasma
    1/2 kesice prasak za pecivo
    1fil
    100gr. mlevenih oraha
    2oogr secera u prahu
    150ml, mleka
    150gr putera
    4 banane
    2 fil


    600ml. mleka
    2kesice pudinga od vanile
    200gr. secer u prahu
    150gr. putera
    4-5 banane
    zza dekoraciju
    300ml, slatke pavlake
    50gr. cokolade za kuvanje

 Priprema

    1.

    Umutimo jaja, odvojimo zumanca od belanaca, pa umutimo zumanca sa 4 kasike secera, belanca umutimo sa 5 kasike secera u cvrst sneg, pazljivo sjedinimo pa dodamo brasno, prasak za pecicivo i mlevene orahe.Oblozimo veliki pleh od rerne papirom za pecenje i sipamo pola smese. Pece se 15 minuta na 200 stepeni.Na isti nacin ispecemo jos jednu koru isto takvu.
    2.

    Ja sam uradila ovako;PRVA KORA 9belanaca , 9 kasika secera, 9kasika mlevenih oraha i 3 kasike brasna i prasak za pecivo, isto sam pekla u velikom plehu od rerne.DRUGA KORA 9 zumanaca, 9kasika secera, 9 kasika mlevenih oraha, 3 kasike brasna , prasak za pecivo i 1 kasika ulja, isto sam pekla u velikom plehu od rerne
    3.

    1 fil,150ml. mleka zagrejemo pa prelijemo mlevene orahe, prohladimo pa dodamo puter izmiksan sa secerom u prahu, i sve dobro umutiti mikserom.
    4.

    2fil. Prokuvamo 500ml. mleka, pa dodamo  dva pubinga od vanile umucen sa 100ml mleka.Gotov puding prohladiti pa dodati izmiksan puter sa secerom u prahu
    5.

    Pecenu koru premazemo sa polovinom prvog fila, pa poredjati 2 banane, predhodno malo poprskane sa sokom od limuna i uvijemo u rolat.Na isti nacin uvijemo i drugi rolat.
    6.

    Rolate isecemo na tanke snite jednake debljine.Pa  isecene rolate poredjamona dno kalupa za tortu, preko rolata premazemo pola mase drugog fila, preko fila poredjamo isecene  banane na kolutove isto poprkane sa sokom od limuna. Preko banana premazemo drugu polovinu drugog fila.Preko fila poredjamo isecene rolate od drugog rolata.

   


    7.

    Ohladiti tortu, i celu tortu premazazemo umucenom slatkom pavlakom i posuti rendanom cokoladom.
    8.

    Ja sam umesto  300ml. umutila 500ml, slatku pavlaku, pa predhodno sam po2_3  kasike stavila u prvi i drugi fil, a ostatak premazala celu tortu, a cokoladu stavila sam u PRVI FIL.

Preuzeto sa: www.coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar