loading...

Jaffa kolač - sočan, mekan i ukusan!

 Sastojci

    Biskvit:
    2 jaja
    10 dag margarina
    2 dl mlijeka
    10 ravnih žlica šećera
    prstohvat soli
    10 ravnih žlica brašna
    1,5 ravna žlica kakaa
    1 prašak za pecivo

    Žele od naranče
    3 žlice marmelade od marelice
    1 naranča-kora i sok (ja stavila 2 naranče i dobila sam 2,5 dl soka))
    1 list želatine (moj dodatak)


    Čokoladna glazura:
    7 dag čokolade za kuhanje (ja stavila 15 dag)
    2 žlice šećera (ja stavila 3 žlice)
    3 žlice mlijeka (ja stavila 5 žlica)
    5 dag margarina (kod mene 10 dag)

 Priprema

    Biskvit:

    Na umjerenoj vatri otopite margarin i mlijeko pa ohladite (Ja rastopim margarin u vrlo malo mlijeka, pa dodam preostalo i odmah je rashlađeno).

    Brašno, kakao i prašak za pecivo skupa prosijte.

    Umutite cijela jaja, šećer i prstohvat soli. Ulijte mlijeko sa margarinom, pa dodajte mješavinu sa brašnom. Ulijte smjesu u dublji nauljen i pobrašnjen lim (37x21 cm) i pecite na 180"C oko 30 min. Provjerite čačkalicom je li biskvit pečen. Ostavite ga da se ohladi.
    Žele od naranče:

    Pošto stavljam duplu količinu naranče, ja stavim 1 list želatine (možete žele zgusnuti i sa 1 ravnom žlicom gustina).

    List želatine namočite u hladnoj vodi da omekša.

    Za to vrijeme u manjoj posudi na laganoj vatri zagrijte marmeladu i kada se rastopi, dodajte ribanu koru i sok od naranče. Dobro promiješajte i još malo zagrijte, pa maknite sa vatre. Dodajte  omekšalu i ocijeđenu želatinu i dobro je umiješajte da se rastopi. Toplim želeom premažite kolač i ostavite da se žele stvrdne, pa prelijte toplom čokoladnom glazurom.


    Ako pravite sa gustinom, onda u soku od naranče razmutite gustin i skuhajte kao puding.
    Čokoladna glazura:

    Otopite na vatri čokoladu, šećer i mlijeko. Kada se čokolada otopi, maknite sa vatre i umiješajte margarin (ili maslac), pa toplim prelijte kolač. Ostavite da se glazura stegne.

    Kolač režite nožem zagrijanim u bokalu vruće vode, prije rezanja ga posušite krpom.

Preuzeto sa: www.coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar