loading...

CARSKA SALATA MENI POSEBNO DRAGA JER JE BEZ KONZERVANSA

Nama najdraza, bez kupusa i zelenog paradajza... Fantasticna za zimsko meze!

Priprema
1.
Povrce iseckati i staviti u jednu veliku serpu, dodati secakni persun i beli luk ( bolje je kasnije to dodati ) i zaliv.
2.


Ostaviti pokriveno 1 dan, povremeno promesati rukom za to vreme i puniti tegle tako sto cete zahvatati povrce sa sokom i kad bude nepuna tegla, pritisnuti da povrce pusti i svoj sok ( ja imam malu kutlacu i njom punim i pritiskam ) i kad napunite teglu i tecnost pokrije povrce, stavite plasticne resetkice da pritisnu povrce na dole i zatvorite tegle.
Posluživanje
Ja sam beli luk i persun stavila kad sam je redjala, izmedju redova povrca jer se oboji tecnost ako se persun stavi odmah.
Koristila sam alkoholno sirce.


izvor : coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar