loading...

Kuglof - možete ga pripremati kada god poželite


Sastojci 5 osoba

    TIJESTO:
    8 dkg Maslaca
    20 dkg Pšeničnog glatkog brašna
    4 Žumanjka
    3 dkg Šećera u prahu
    5 dkg Grožđica
    3 dkg Svježi kvasac
    Prstohvat soli
    10 dkg Korice limuna
    Mlijeko po potrebi
    5 dkg Mljevenih badema
    0,5 dl Ruma (ja nisam stavljala)

    GLAZURA:
    2 Bjelanjka
    25 dkg Šećera u prahu
    1 Limun


Priprema

    1.

   
    Kvasac pomiješajte sa šećerom, mlakim mlijekom i brašnom (2-3 žlice brašna ide u kvasac, da se bolje digne) te ostavite na toplom mjestu da se diže. Preostalo brašno prosijte, dodajte jaja (žumanjke) i ostale suhe sastojke, maslac sobne temperature narežite na listiće i dodajte u smjesu, također dodajte limunovu koricu od jednog limuna, ja osobno ne volim kada ima više limuna, pa nisam radila točno po recepturi. Na kraju dodajte grožđice koje su bile namoćene u rumu i kvasac. Ja osobno nisam umočila grožđice u rum jer ne volim okus ruma, a vi možete ako želite. Također možete u smjesu dodati bilo koje sušeno voće, možete naribati čokoladu ili dodati kakao, kao što sam ga ja dodala.
    2.

   
    Smjesu stavite u kalup za kuglof te ostavite smjesu/tijesto da se digne par minura. Pecite u zagrijanoj pećnici zagrijanoj na 170 stupnjeva, 35 minuta.
    3.

   
    GLAZURA: Bjelanjak, šećer u prahu i sok 1 limuna izmiješajte dok se smjesa ne poveže i postane glatka. Ohlađeni kuglof prelijte glazurom od bjelanjaka.
    NOTES: Umjesto mljevenih badema u tijesto možete staviti i nasjeckane orahe te naribati čokoladu. Čak možete staviti i kakao u smjesu da biste dobili drugačiju boju kuglofa, kao što sam ja napravila u ovom receptu.

Posluživanje
Po želji možete kuglof poslužiti uz umak od vanilije i cimeta.


preuzeto sa : coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar