loading...

Delikatesni kuglof

 Sastojci 4 osobe

    4 jaja
    25 dkg šećera
    prstohvat soli
    15 dkg mekog maslaca plus žlica za premazivanje kalupa
    2-3 žlice mrvica ili brašna za posipati kalup
    10 dkg ulja od buče
    1o dkg samljevenih sjemenki bundeve
    25 dkg brašna
    1 prašak za pecivo

    Posip ili glazura od bijele ili tamne čokolade po želji,sjemenke bundeve za ukras


 Priprema

    1.

    Sjemenke bundeve tostirajte na suhoj tavi ili u pećnici.Kad počnu puckati i osjetite miris,gotove su.Ohladite ih.Sameljite u npr.mlincu za orahe.Moj melje neravnomjerno pa je tekstura od finog brašna do krupnih komadića.Ništa ne smeta.
    2.

    Kalup u kojem će se peći kolač namastite i pobrašnite,bilo brašnom,krušnim mrvicama ili samljevenim bučinim sjemenkama.Pećnicu zagrijte na 170C.
    3.

    Razdvojite jaja.U jednu zdjelu stavite bjelanjke koje istucite u čvrst snijeg.U drugu zdjelu stavite žumanjke,mutite ih s šećerom.Pomalo dodajte meki maslac,bučino ulje.Kad osjetite da se šećer otopio,dodajte samljevene bučine sjemenke,brašno s praškom za pecivo.Na kraju kuhačom polako umješajte snijeg od bjelanjaka.Ulijte u spreman kalup i pecite oko 50 minuta.Pazite  i pred kraj provjerite drvenim štapićem .Ako izađe suh iz kolača ,gotovo je.
    4.

    Ja sam koristila silikonski kalup za kuglof,pričekala sam par minuta i onda okrenula kolač na rešetku za hlađenje.
    5.

    Kad se ohladi možete ga posuti šećerom u prahu,staviti glazuru od bijele čokolade .Ja sam imala ovu običnu za kuhanje pa sam malo stavila po vrhu kuglofa,pospite s par nasjeckanih sjemenki bundeve.Ili nemojte.
    6.

    Ja sam neke stvari izmjenila ali količinu šećera nisam,meni bi pasalo i manje šećera.Umjesto količine maslaca u rcp.ja sam povećala ulje,pa je baš intenzivan okus.Ovdje ću napisati mjere u originalu,samo taj cukor ,ako ne volite možete malo smanjiti.Okus je poseban,interesantan,baš dobar.A,da možete i posuti glazuru s malko krupne soli.To vam i paše uz okus i jako je šik


Posluživanje

Uz vodu,kavu..Uživajte!

Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar