loading...

Elegantna i zasitna ljepotica, zavodi okusima čokolade i višanja. Malo sam se zaigrala ukrašavanjem, vi možete po onoj: manje je više ♥

 Sastojci

    BISKVIT (26 cm):
    4 kom jaja
    250 g šećera
    250 g brašna
    150 ml ulja
    150 ml mlijeka
    3 žlice kakaa
    1 žličica praška za pecivo Docela
    prstohvat soli

    PRELJEV ZA BISKVIT:
    200 ml vode
    3 žlice šećera
    2 vrećice vanilin šećera Dolcela

    ŽELE OD VIŠANJA:
    300 g ocijeđenih višanja iz kompota Podravka
    500 ml soka od višanja
    2 kom pudinga od vanilije Dolcela
    5 žlica šećera (više ili manjee)

    KREMA:
    750 ml mlijeka
    230 g šećera
    7 vrhom punih žlica brašna
    250 g maslaca/margarina
    2 vrećice vanilin šećera Dolcela

    GANACHE (glazura i dekoracija):
    700 ml slatkog vrhnja Dolcela
    400 g čokolade (52% kakaa)


 Priprema

    1.

    BISKVIT (26 cm):

    Od bjelanjaca, uz dodavanje prstohvata soli i šećera, izmiksajte čvrsti snijeg. Miksajući, dodajte jedno po jedno žumanjce, ulljte i mlako mlijeko. Zatim dodajte kakao i brašno s praškom za pecivo. Dobro sjedinite smjesu. Stavite peći u namašćen i brašnom posut kalup. Temperaturu i vrijeme pečenja prilagodite pećnici.
    2.

    Pečen biskvit prerežite vodoravno na dva dijela. Ja sam "skinula" gornji dio biskvita, kako mi se krema ne bi odvajala i tek ga onda prepolovila.
    3.

    ♥...
    4.

    Jedan dio biskvita stavite u kalup i prelijte s polovinom preljeva.
    5.

    Štapnim mikserom (ili u blenderu) izmiksajte ocjeđene višnje i stavite sa strane.
    6.

    U pola litre soka od višanja, uz dodatak šećera (količina prema ukusu, prema kiselosti višanja) skuhajte puding.
    7.

    Sklonite s vatre i umiješajte višnje. Još kratko prokuhajte. Sad možete provijeriti slatkoću i po potrebi dodati još šećera, te još malo prokuhati.
    8.

    Vruću smjesu višanja istresite na namoćen biskvit u kalupu. Poravnajte.
    9.

    Poklopite s drugim dijelom biskvita, te i njega prelijte ostatkom preljeva i ostavite da se upije.
    10.

    KREMA:

    U mlijeku skuhajte šećere i brašno (može i gusdtin) po principu kuhanja pudinga. Kuhanu kremu ohladite i dodajte u pjenasto izmiksan maslac/margarin. Dobro sjedinite smjesu i istresite na biskjvit u kalupu.
    11.

    Poravnajte kremu i stavite na hlađenje. Dovoljno je hladiti dok ne završite ganache.
    12.

    ♥...lp
    13.


    GANACHE:

    U slatkom vrhnju otopite, uz miješanje, izlomljenu čokoladu. Malo prohladite. E, sada; ja sam tortu vratila u pomićni obruč, malo razmaknula stranice, kako bih preljevanjem ganaschea odmah imala obloženu i bočnu stranu. Nakon dužeg hlađenja sam ju izvadila iz obruča i "počešljala". Došlo mi je da ju takvu i ostavim, baš je bila super, minimalistička. No, onda me ponijelo...malo poreviše. Uglavnom, nisam prelila sav ganasche, već sam ga doibro ohladila i izmiksala, te time " ukrasila" tortu. Vi možete po želji.
    14.

    Malo su ju gosti demolirali, ali inače se savršeno lijepo reže.
    15.

    ♥...lp
    16.

    ♥...lp
    17.

    ♥...lp

Posluživanje
Probajte, uživat ćete! ♥

Preuzeto sa: www.coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar