loading...

"Lazna" cokoladna krempita sa jagodama!

 Sastojci

    kora
    9 zumanaca
    9 kasika secera
    9 kasika mleka
    9 kasika brasna
    3 kasike ulja
    pola praska za pecivo


    fil od cokolade
    1,5l mleka
    180g pudinga od cokolade
    300g secera
    9 belanaca
    9 kasika secera
    fil od jagoda
    500g jagoda
    2 pudinga od jagoda
    150g secera
    400ml vode
    2dl slatke pavlake
    jos
    200g beli krem slag
    200ml hladne kisele vode


Priprema

    1.

            Umutiti zumanca sa secerom,zatim dodati mleko, brasno, ulje i pecivo. Podmazati tepsiju 36-24cm, sipati masu i peci na 180 stepeni.
    2.

            Pripremiti fil od cokolade. Dok se mleko zagrevalo za puding, ja sam umutila belanca sa 9 kasika secera u sam. Skuvani  puding skloniti u stranu i dodati polako sam od belanaca, kad se lepo sjedinili sastojci, sipati fil preko kore. Ostaviti da se ohladi. Inace ako nemate dublju tepsiju, kao sto je i ja nemam, onda napravite kao  nasa Tanje567  pravila  je stranice od kartona i obavila ih folijom, da bi joj kolac bio vislji, a krempita je lepa kad je visoka.
    3.

            Uzeti jagode i izblendirati, staviti u serpu zajedno sa secerom da se kuva do kljucanja, a u vodu razmutite puding od jagode pa zakuvajte sve zajedno. Ostaviti da se dobro ohladi. U ohladjeni fil dodati umucenu slatku pavlaku, i staviti preko cokoladnog fila.


    4.

           Umutiti krem slag sa hladnom kiselom vodom i staviti preko fila od jagoda.


Preuzeto sa: www.coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar