loading...

Praline sa tečnim karamel punjenjem

 Sastojci 4 osobe

    200g čokolade
    2 kašike ulja
    Za karamel krem:
    500 ml mleka
    200 g šećera
    prstohvat soli
    1 kašika gustina
    1 kašičica praška za pecivo ili sode bikarbone
    30-tak grama kokosovog maslaca


 Priprema

    1.

    Prvo napravite dulce de leche.
    Koristiti veću šerpu, oko 3-4l jer mleko ume da zapeni zahvaljujući pzp.
    U posudu sipati gustin i pzp pa dodavati malo po malo hladnog mleka, do 100ml, sve vreme mutiti, da dobijete glatku smesu bez grudvica. Ostatak mleka sipajte u šerpu, dodajte šećer i zagrejte da provri. Zatim smanjiti vatru koliko da mleko vri pomalo i dodati mu ono mleko pomešano sa praškom za pecivo i gustinom. Promešati i nastaviti sa kuvanjem.
    Kuvati oko 45 min, možda i malo duže u zavisnosti od gustine koju želite. Ja nisam htela previše gusto. Često mešati varjačom.
    Na kraju dodati i kokosov maslac i izmešati da se istopi. Na gustini dobija tek kasnije, kada se ohladi. Ja sam želela svetliju, mlečnu boju pa sam koristila prašak za pecivo, ukoliko koristite sodu bikarbonu dobicete boju karamel mleka. Dobro ohladiti.


    2.

    Spremiti silikonske kalupe, na pari otopiti čokoladu i ulje i u tankom sloju, četkicom, premazati kalup. Odložiti u frižider na 5 minuta, isti postupak ponoviti još 2x. Zatim skoro do vrha napuniti karamel kremom i odložiti na 7min. u frižider. Za kraj preko karamel krema nasuti čokoladu da se popuni prostor do vrha kalupa i staviti u frižider na nekoliko sati, najbolje preko noći, a ja sam izvadila nakon 1h. Uživajte u jedinstvenom spoju čokolade, kokosa i karamela :-)

    Ja sam koristila mlecnu čokoladu, ubacivala sam svetliji i tamniji karamel i lešnik.

Preuzeto sa: www.coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar