loading...

Čokoladni išleri - recept je savršen, a pogledajte i zašto!

 Sastojci 8 osoba

    500g brašna
    250g putera/maslaca
    140g šećera u prahu
    4 žumanjka
    100g čokolade za kuhanje
    Za kremu
    6 jaja
    180g Šećera ( kristal)
    180g putera/maslaca (može i do 250g po želji)
    Za glazuru
    150g čokolade
    1 žlica masti


 Priprema

    1.

    Prhko tijesto obično radim sa mikserom i spiralnim nastavcima jer mi se tako manje zagrijava tijesto pa ga ne trebam odlagati u frižider na stezanje. Tako sam i ovaj put. Staviti u posudu za miksanje brašno izmiješano sa šećerom u prahu. Dodati hladan maslac narezan na listiće i miksati dok se ne dobije mrvičasta tekstura. Zatim napraviti udubljenje u sredini, dodati zutanjke i rastopljenu čokoladu. Izmiksati do kraja da se tijesto skroz poveže. Podijeliti na  4 dijela, omotati prozirnom folijom i odložiti u frižider na deset minuta. Ako mijesite rukama, odložiti na minimalno pola sata.
    2.

    Tijesto je mekano i dosta se teško s njim radi, ali je zato kasnije jako prhko i preukusno. Uzeti jedan komad tijesta i razvaljati ga na debljinu otprilike 3mm izmedju 2 pek papira. Po potrebi malo pobrašniti, ako se tijesto počne lijepiti. Izrezivati modlicama željene oblike i stavljati ih na tepsiju obloženu pek papirom.  Pripremiti si više tepsija, ako imate, i odlagati napunjene tepsije u frižider da se tijesto dodatno stisne i bolje zadrži oblik kod pečenja.
    3.

    Peći kratko. Otprilike 7 do 10 minuta na 150 do 180 stupnjeva celzijusa. To prvenstveno zavisi o jačini vaše pečnice pa prilagodite svojim iskustvima. Ne smiju se prepeči i dobiti dodatnu ''boju''. Obavezno ohladiti keksiće u tepsiji jer su mekani dok su vrući i mogli bi puknuti. Ja tepsiju stavim na hladne podne pločice i tako se brže ohladi. Nije mi niti jedan puknuo. Ponavljati postupak razvaljivanja i izrezivanja dok ima tijesta. Izrezane oblike stavljati na ohlađenu tepsiju obloženu istim pek papirom i peći. Meni je ispalo od ove smjese 140 polovica ( 70 gotovih išlera)
    4.

    Kremu kuhati na pari. U posudu staviti kristal šečer i jaja i kuhati na pari, tj. na drugoj posudi s vodom. Miješati mutilicom da se ne stvore grudice. Kad se krema dobro zgusne (nakon otprilike 10 minuta kuhanja), odložiti na hladjenje i svako malo promiješati da se ne napravi korica. U ohlađenu kremu umiješati izradjeni maslac ili margarin. Kremu sam dodatno hladila u frižideru da bude čvršća prilikom spajanja. Na jedan keksić staviti kremu, špricom sa zvjezdastim nastavkom ili žličicom, i poklopiti s drugim keksićem. I tako puno, puno puta:) Odložiti spojene keksiće u frižider. Mogu se slagati i jedni na druge jer su dosta čvrsti.


    5.

    Pripremiti glazuru za ukrašavanje. Ja sam otopila mliječnu i čokoladu za kuhanje u pećnici i dodala žlicu masti, dobro promiješala i u to umakala jednu stranu spojenog keksića. Nakon što se površinski umoči, istresti višak i brzo okrenuti. Tako ništa ne curi. Dodatno ukrasiti po želji. Ja uvijek biram jednostavnije varijante jer se i ovako puno vremena potroši:) Ali, vrijedni su truda i radim ih za svake blagdane.

Posluživanje

Spremiti na hladno i mogu se jesti i direktno iz frižidera. Savršenog su okusa!!! Ja sam uvijek radila sve sa maslacom, no vjerujem da su i sa margarinom jednako ukusni!

Preuzeto sa: www.coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar