loading...

CRNO BELE KUGLICE ILI JEDNOSTAVNA VERZIJA RAFAELO KUGLICA

Sastojci
Osnovna smesa za kuglice
2 pudinga od vanile
1/2 l mleka
7 kasika secera
250g margarina


200g secera u prahu
Rafaelo kuglice
200g kokosa
po zelji lesnici za unutra
Cokoladne kuglice
80g cokolade
250g mlevenog Plazma keksa

Priprema
1.
Puding skuhati, dodati ubutani margarin sa secerom u prahu(ja obicno smanjim kolicinu margarina na 200g ili 150g, a secer u prahu najcesce ne stavljam, jer ne volim preslatko, a vi mozete staviti, ili smanjiti kolicinu po svom ukusu).
2.
Masu podeliti na pola, u jednu staviti kokos i praviti kuglice koje cemo uvaljati u kokos ( moze se staviti i lesnik u sredinu ), a u drugu polovinu staviti cokoladu da bi se istopila, nakon toga plazmu(meni je bilo dovoljno 200g za unutra, a u 50g sam uvaljala kuglice). Mesati rukom i odredjivati gustinu koju zelimo. Najbolje je u ovoj fazi ostaviti oba dela da malo 'odmore' u frizideru, jer se unutra masa dodatno stvrdne.


3.
Oblikovati kuglice i po zelji ih uvaljati u mlevenu plazmu/kokos. Staviti da se ohlade oko 2h.
Posluživanje
Od ove smese ce vam ispasti oko 50 kuglica, srednje velicine.
Odlicne su uz kafu, za poklon, kao sitni kolaci za razne prilike! :) Prijatno!
*Kad sam prvi put pravila na ovaj nacin, u cokoladni deo sam stavljala lesnike, orahe, malo cimeta i bile su predivne sa posebnom aromom. Dakle, mogu se prilagodjavati vasim ukusima :)
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar