loading...

Lino kocke - mekane, ukusne i sočne!

 Sastojci 30 osoba

    oko 30 kom petit keksa s kakaom

    biskvit;
    4 bjelanjaka
    10 dag šećera
    4 v.ž ulja
    10 dag brašna
    1/2 praška za pecivo


    krema;
    6 dcl mlijeka
    2 pudinga od vanilije
    6 v.ž šećera
    5 dag maslaca
    2 v.ž bijele Lino lade milk

    preljev za biskvit;
    1 dcl mlijeka
    2 v.ž bijele Lino lade milk

 Priprema

    1.

    Za biskvit izmiksajte bjelanjke(ja sam koristile iz zamrzivača koje sam otopila na sobnoj temperaturi).Dodajte šećer,ulje,brašno i prašak za pecivo.Sipajte u manji (30*20 cm)obložen pek papirom pa pecite na 180 stupnjeva oko 20-tak minuta.
    2.

    Za kremu skuhajte puding -prašak pomiješajte sa šećerom i malo mlijeka pa   ukuhajte u vrelo preostalo mlijeko.U vruću kremu dodajte maslac i lino ladu pa miješajte dok se ne rastope i dok ne dobijete jednoličnu,glatku kremu.


    3.

    U istu tepsiju u kojoj se pekao biskvit složite red petit keksa.Ja sam stavila one s kakaom,ali mogu se staviti i obični.Na kekse stavite pola vruće kreme,razmažete i prekrijete biskvitom.Biskvit namočite sa 1 dcl vrućeg mlijeka u kojem ste rastopili 2 žlice  bijele Lino lade.Zalijete sa preostalom vrućom kremom.
    4.

    Na vrh poslažete još jedan red keksa.

Preuzeto sa: www.coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:
Za kraj možda Vas ovi oglasi zanimaju:

Nema komentara:

Objavi komentar